Reklamace a vrácení zboží
Nesplnilo zboží, které jste si objednali, Vaše očekávání?
Nevadí! Zboží můžete vrátit do 14 dnů od jeho převzetí bez udání důvodu.
V případě vrácení zboží Vám zašleme peníze nejpozději do 14 dnů na bankovní účet. Stačí, když si vypíšete formulář na vrácení a výměnu zboží, který se nachází v potvrzovacím e-maily nebo v obchodních podmínkách. Zboží, prosím, zabalte do půidního obalu a pošlete poštou, případnějej přineste spolu s vyplněným formulářem na jedno z odběrných míst. Pokud jste nám na základě možnosti odstoupení od smlouvy ve lhůtě 14 dní vrátili výrobek opotřebovaný, poškozený nebo jinak znehodnocené, případně úplně nefunkční, jsme oprávněni od vás požadovat úhradu nákladů na uvedení výrobku do původního stavu, které vám obratem vyfakturovat a budeme je požadovat uhradit.
Budeme od Vás potřebovat:
- Nepoškozené a nepoužívané zboží
- Kopii faktury/dokladu o zaplacení
- Vypsaný formulář na odstoupení od smlouvy
- Číslo účtu ve tvaru IBAN, na který máme v případě vrácení zaslat peníze.
Pokud nám balík posíláte poštou, pošlete ho na adresu:
Expodom - Mutton
Palugyányho 896
03101 Liptovský Mikuláš,
Slovensko
Jako telefonický kontakt pro kurýra uveďte: +421918417487
Důležité: Zboží zasílejte jako pojištěný balík. Zboží zaslané na dobírku od přepravce nepřebíráme. Vrátí se Vám zpět.
Reklamace
Záruční doba na zboží je 24 měsíců od jeho zakoupení. Reklamaci je nutné uplatnit neprodleně, čili ihned po projevení se poškození materiálu, nebo výrobní vady. Bližší informace naleznete v našich obchodních podmínkách.
Reklamované zboží očistěte tak, aby splňovalo zásady obecné hygieny (musí být čisté, suché, bez zápachu). Připravte si jeho příslušenství, doklad o koupi, případně záruční list.
Vaši reklamaci přijmeme:
Osobně na adrese:
Expodom - Mutton s.r.o., Palugyányho 896, 03101 Liptovský Mikuláš při reklamaci předložte zboží, doklad o koupi a záruční list, pokud byl součástí výrobku
Poštou na adrese:
Mutton s.r.o., Demänovská 896, 03101 Liptovský Mikuláš, spolu s originálem nebo kopií dokladu o koupi (faktura), s vyplněným a vytištěným reklamačním formulářem, ve kterém popíšete vady výrobku